.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همایش دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری برگزار شد

شمال نيوز-دهیاران بخش مرکزی ساری میزبان بخشدار مرکزی استان مازندران بودند؛ دهیاران اعلام کرده بودند که از طرف بخشداری برای حضور در همایش دهیاران بخش مرکزی دعوت شدند.

این مراسم در هتل آسمان شهر ساری که سال گذشته با حضور فرماندار سابق شهرستان ساری، معاون برنامه‌ریزی استاندار مازندران و بخشدار مرکزی ساری افتتاح شده بود، برگزار شد.

دهیاران بخش مرکزی شهرستان ساری به اتفاق خانواده‌ها در این مراسم حضور داشتند و برخی از دهیاران نیز به اتفاق والدین در این مراسم حضور داشتند.

سالن همایش هتل آسمان شهر ساری مملو از جمعیت بود. در طول زمان برگزاری مراسم، خبری از اجرای برنامه آموزشی نبود که متولیان برنامه اسم برنامه را همایش دهیاران عنوان کرده بودند.

سه سخنرانی برای این برنامه درنظر گرفته شده بود که پیش از حضور مهمانان اصلی، بخشدار مرکزی شهرستان ساری با تبریک پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: بخش مرکزی شهرستان ساری اخیراً با پیگیری‌های انجام شده به دو بخش تبدیل شد.

رضایی‌راد از کوتاهی‌ها و کم و کاستی‌هایی که در طول مدت در بخشی که تحت نظرش اداره می‌شد از دهیاران عذرخواهی کرد.

وی در ادامه از تأسیس صندوق قرض‌الحسنه دهیاران در بخش مرکزی خبر داد و تصریح کرد: با ایجاد این صندوق باید زمینه‌ای ایجاد شود تا مسئولان روستاها و بخش نشست مشترکی را باهم برگزار کنند.

میزبانان تدارک مناسبی برای فرزندان دهیاران بخش مرکزی نیز دیده بودند که از حسین اکبری مجری برنامه ملل نیز برای این برنامه دعوت شده بود.

دیگر آیتم برنامه، سخنرانی معاون سیاسی - امنیتی استاندار مازندران بود که هادی ابراهیمی در این جلسه فقط پشت تریبون رفت و با تبریک به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی و تقدیر از برگزارکنندگان برنامه گفت: نمی‌خواهم با سخنرانی، اوقات شیرین دهیاران را در این برنامه تلخ کنم و مانع اجرای برنامه‌های شاد مراسم باشم.

دیگر آیتم برنامه اجرای آهنگ ولایت 4014 با صدای مهدی اسدی بود که معاون سیاسی - امنیتی پس از شنیدن این صدا یک سکه ربع بهار آزادی به مهدی اسدی هدیه داد و از وی خواست که به طور زنده به اجرای برنامه بپردازد.

خبرنگاران که از عدم سخنرانی معاون سیاسی متعجب شده بودند تا درب خروجی از وی درباره علت سخنرانی نکردن سئوالاتی پرسیدند.

در حین همایش از چند دهیار درباره علت برگزاری این همایش سئوال شد که دهیاران به خبرنگار فارس گفتند: به ما پیامک دادند که قرار است همایشی برگزار شود و ما حضور پیدا کردیم.

ما هم که نزدیک بود دست خالی از این همایش برگردیم از بخشدار مرکزی رضایی‌راد درباره عنوان این همایش پرسیدیم که بخشدار مرکزی ساری گفت: به مناسبت دهه فجر، جشن تقسیم بخش مرکزی ساری به دو بخش و نیز آماده کردن دهیاران برای پذیرایی از میهمانان نوروزی برگزار شد./210خ


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید ابراهیم عمادی 26 بهمن 1391
من نمیدونم قعطی رجال سیاسی است که این اقا رو بیست ساله بخشدار نگه داشتن بنده دریک مناظره رودر رو وبا حضور صاحبنظران در 17ایتم ثابت میکنم اقای رضایی راد فقط به درد معلمی میخورند .بنده 8ماه است در حوزه ایشان یکی از شیکترین مجموعه های ورزشی را به صورت شخصی احداث نمودم که ایشان نه تنها در مراسم افتتاحیه که با حضور معاون عمرانی استاندار-فرماندار محترم-مهندس دامادی-پریچهره-مهندس نقیبی و...حضور داشتند-ایشان نبودند نه دراین مدت سرکشی نمودند فقط دورادور تهدید به تعطیلی این مجموعه مینمایند که در هفته 1500جوان دارند ورزش میکنند-مکان ورزشی که به گفته امام ره باید به اندازه مسجد ومدرسه به ان توجه شود-مکان ورزشی که وجود ان مورد تاکید رهبری معظم هست-اونوقت اقا بخشدار ما به شورا دستور اخذ عوارض سنگین ودر صورت عدم ان قطع برق وتعطیلی ان را میدهد.توجه بخشدار محترم را به موادی از برنامه پنجساله پنجم توسعه دعوت میکنم.اقای بخشدار مسئول بودن فقط چسبیدن به مدیران ارشد جهت حفظ سمت نیست به داد ومشکلات مردم برس بزرگوار
شهاب 26 بهمن 1391
لیاقت اقای رضائی راد خیلی بیشتر ازاینها می باشد و در جواب نظر اقای قبلی باید بگویم اقای محترم اقای رضائی راد از این اقایانی که نام بردید از نظر مدیریتی و اجرائی خیلی خیلی بالاترهستند .ودراین مدت به حق خود نرسیدند.ساداتی
سید ابراهیم عمادی 27 بهمن 1391
دوستان وصاحبنظران عزیز:حداقل توقع بنده به عنوان سرمایه گزاری که حدود300میلیون هزینه برای بخشی نمودم که اگر این هزینه در بازار کار بکار گرفته میشد قطعا چند برابر بازدهی داشت.مگر نه این است که مدیران ما باید حمایت حداکثری را از ورزش وتوجه به اصل 44 وهمچنیین جوانانی که دو سوم جمعیت ما هستند و انصافا هیچ کار اساسی برایشان نشد-حالاکه بخش خصوصی بدون ریالی وام وکمک دولتی اقدام به احداث این مجموعه نمودم توقع دارم بخشدار محترم بااین قدمت ریاست توجه ویژه کرده واز روی شکم سیری باما برخورد نکند-اقای بخشدار باشگاه اقای اسدی که شما شبها درانجا تمرین میکنید یک ساختمان تجاری مسکونی است که یک هشتم مجموعه ماست چطور ایشان به دلیل مکان ورزشی بودن از عوارض معاف شدند در حالی که بنده دهیاری محترم نیز از سانس رایگان این مجموعه استفاده مینماید به جای تشویق و ایجاد انگیزه جهت اجرای فازهای بعدی اینچنین بنده را دلسرد کرده ودر شرایطی که زیر فشار بدهی ناشی از احداث فاز اول بودم برای عوارضی که قرار است به دهیاری برسد اینچنین اماج فشار باشم . دوستان مگر عوارض ساخت دهیاری صرف عمران وابادی نمیشود ومگر ایجاد سالن نیز بخشی از ابادانی روستا نیست و با اخذ عوارض 3p که بالاترین نوع عوارض است بنده بایک کارخانه یا اماکن تجاری چه فرقی خواهم داشت.کاش مدیران ما قدری ریشه ای تر عمل کرده وبا توجه به احداث اماکن ورزشی که بهترین راه سلامت جوانان جامعه وجلوگیری از ناهنجاری اجتماعی است -جوانان سالم وشاداب وپویا داشته باشیم. اقای رضایی دنیا محل گذر وامتحان است اگر هم این مجموعه تعطیل شود اتفاق خاصی نمیفتد ولی امیدوارم وجدان خود را قاضی کرده وقدری تامل کنید بزرگوار
محمد 27 بهمن 1391
رضايي راد ميگويد من راز بقاي مديريت را بلدم نمايندگان را هم كنترل ميكنم
محمد 28 بهمن 1391
اقائی که سالن ورزشی احداث نموده اید مگر این جوانانی که تعداد انهارا اعلام نموده اید مجانی وبدون پرداخت هزینه در سالن شما ورزش میکنند که منت میگذارد حالا مثلا داری افشاگری میکنی که بخشدار فلان جا تمرین میکند اقا خودتان را اصلاح کنید لایق ترین مدیر اقای رضائی راد هستند
سید ابراهیم عمادی 27 بهمن 1391
همشهری بزرگوار اول اینکه این مجموعه دولتی نیست که رایگان باشد -بلکه نهادهای مربوطه ودهیاری از سانس رایگان این مجموعه اسنفاده میکنند-جهت اطلاع شما بزرگوار این مجموعه هزینه دارد- شهرداری که یک نهاد مردمی است برای سانس هاش وجه سانس میگیره. دوست عزیز اگر بحث منت بود خیلی چیزها میتونه منت یاشه -تواین بازار اقتصادی ناهنجار هزینه این سالن در جای دیگر بیشتر بازدهی دارد -ضمنا ورزش مورد تاکید قانون اساسی وبرنامه 5ساله توسعه میباشد ضمنا وجود این مجموعه حالا چه رایگان چه هزینه ای میتواند باعث نجات وشادابی خیل عظیم جوانان منطقه خواهد بود که از بسیاری امکانات محرومند .نکنه شما قراره مجموعه ورزشی رایگان احداث کنید که اگر توانش را داشتید اینچنین نمیگفتید./شماها اویزان چنین مسئولین هستید که شهرمان اینچنین عقب مانده. شهر چهارتا مسئول مثل عبوری میخاد ساری روبسازه نه چنین مدیر سنتی-بدا به حال ما که مدیران ما سنت گرا وچسبیده به میز هستند -یه خورده خودشان را تکان نمیدهند به ابادانی ومشکلات روستاها برسند - دهن دهیاران هم که بااین همایش ها ونگرانی شغلی بسته......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.215 seconds.